קניות באינטרנט הקניון של המדינה - קניה טובה
      הרשמה
ההזמנות שלי           אודות           תקנון           צור קשר           שאלות נפוצות           כתבות צרכנות           מבצעי השבוע           הדיל היומי
קניות באינטרנט  הקניון של המדינה - קניה טובה
טלפון מרכז הזמנות: 03-9222451
מעכשיו עם הצעות גם בעולם הביטוח לחץ כאן
תיירות
בריכות
מיטות נוער
חדרי שינה
מיטות זוגיות
מזרנים זולים
ארונות הזזה
ארונות בגדים
ביטוח
מיטות לדתיים
מסלולי ריצה
שולחנות משחק
טרמפולינות
כורסאות טלוויזיה
הגנה עצמית
ספות אירוח
אופני כושר
אופניים
קורקינטים
כדורגל
כלי עבודה
חשמל למטבח
ממונעים
מתקני סל
ריהוט לבית
מוצרי קמפינג
מוצרי תינוקות וילדים
תקשורת וסלולר
מוצרי חשמל לביתמוצרי חשמל קטנים למטבחמוצרי אלקטרוניקהצילום ואביזריםטלויזיות
מחשבים וציוד נלווהנגני mp 3מיכון וציוד משרדיתקשורת וסלולר
ריהוט לבית ולגינהריהוט לילדיםריהוט משרדילבית למטבח ולאמבט
בריכות מוצרי קיץ ויםספורט, כושר ופנאישולחנות משחקמוצרי קמפינג וטיוליםבשמים טיפוח ובריאותאופנה, תכשיטים ושעונים
אביזרי רכב וסטריאומתנות פנאי וגאדזטיםעודפים ותצוגותמציאוןמבצעי שופינג
ראשי    שאלות נפוצות 
שאלות נפוצות
האם חייבים להירשם לאתר  
 
מהם סוגי יצירת הקשר עם האתר 
 
איפה אוספים את המוצרים? 
 
האם ניתן לשלם גם ללא כרטיס אשראי. 
 
האם הקניה דרך האתר מאובטחת?  
 
אני מבקש להחזיר / להחליף מוצר. כיצד עלי לפעול?  
 
מדוע יש צורך באימייל וסיסמא?  
 
מי גובה ממני את הכסף?  
 
עברו מספר ימי האספקה והמוצר לא הגיע , מה עושים?  
 
באיזה כרטיסי אשראי ניתן לבצע את התשלום? 
 
כיצד יחויב כרטיס האשראי שלי?  
 
האם ניתן לרכוש יותר ממוצר אחד במיכרה קבוצתית? 
 
מהו זמן האספקה של המוצרים?  
 
אם המוצר שקיבלתי אינו תקין?  
 
האם אקבל תעודת אחריות למוצר שרכשתי?  
 
מהי דרך המשלוח ומה העלות שלה?  
 
האם אקבל חשבונית עבור הקנייה? 
 
האם שירות המשלוחים מגיע לכל אזורי הארץ?  
 
האם אוכל לקבוע את מועד אספקת המוצר? 
 
מהי מכירה קבוצתית או מכירה לוהטת?  
 

האם חייבים להירשם לאתר  
כדי לשוטט באתר, אין חובה להירשם. אולם אם ברצונך לבצע הזמנה למוצר כלשהו, עליך להיות רשום.    
 

מהם סוגי יצירת הקשר עם האתר 
דרך הטלפון כל יום פרט לימי שישי ושבת עד שעה 13:00בטלפון 1-700-709470 או דרך המייל sales@ktl.co.il או דרך הפייסבוק http://www.facebook.com/ktl.co.il   
 

איפה אוספים את המוצרים? 
בכל מוצר מתחת התמונה בצד ימין מצוין פרטי איסוף עצמי נא ללחוץ על הלינק ותוכלו לראות באיזה עיר נמצא מחסן הספק הכתובת המדויקת והטלפונים ישלחו אליכם למייל בסיום ביצוע ההזמנה באתר בלבד אין להגיע לאסוף מוצרים ללא הזמנה באתר וללא תיאום מראש המחירים הינם למזמינים דרך האתר בלבד .   
 

האם ניתן לשלם גם ללא כרטיס אשראי. 
כן ההזמנות באתר מבוצעות ללא אשראי בכלל . בסיום ההזמנה צרו איתנו קשר למסירת אשראי בטלפון בלבד במסגרת שעות הפעילות .   
 

האם הקניה דרך האתר מאובטחת?  
כן, אתר קניה טובה לישראל מאושר ע"י חברות האשראי לביצוע עסקאות דרך הרשת. הכרטיס אשראי לא עובר באינטרנט בכלל ההזמנות באתר מבוצעות ללא אשראי באינטרנט.   
 

אני מבקש להחזיר / להחליף מוצר. כיצד עלי לפעול?  
ניתן לבצע החלפה/החזרה תוך 14 יום מרגע קבלת המוצר וע"פ התנאים בדף תנאי הרכישה באתר. נא צור איתנו ראשית קשר באמצעות האימייל וידע אותנו שברצונך להחליף/להחזיר את המוצר. אנו ננחה אותך על אופן האריזה וצורת המשלוח ונספק לך פרטים לצורך ביצוע ההחזרה/החלפה. במקרה של החלפה/החזרה, חשוב שתהיה בידך החשבונית המקורית ושהמוצר יהיה במצב חדש ובאריזתו המקורית. לא ניתן להחזיר מוצר ללא חשבונית, ו/או שאינו באריזה במקורית ו/או מוצר שנעשה בו שימוש.    
 

מדוע יש צורך באימייל וסיסמא?  
האימייל והסיסמא שבחרת, משמשים כאמצעי הזיהוי שלך, ומאפשרים לנו לעדכן אותך באופן מיידי על כל שינוי במצב ההזמנה. הסיסמא מבטיחה שכל פרטיך האישים ישמרו בסודיות. בכניסה להכרטיס שלי, ניתן, בעזרת פרטי משתמש אלו, לראות את כל ההיסטוריה של הקניות שביצעת באתר    
 

מי גובה ממני את הכסף?  
גביית התשלום מתבצעת על ידי הספקים.    
 

עברו מספר ימי האספקה והמוצר לא הגיע , מה עושים?  
במקרה כזה, עליך ליצור קשר עם הספק בפרטי ההזמנה הרשומה הוא במייל שהגיע אליכם עם איושר ההזמנה ולהסדיר עמו את הובלת המוצר בהקדם. אם נתקלת ביחס לא מכובד או בתשובה לא מספקת, ניתן ליצור קשר עם מרכז ההזמנות שלנו בטלפון 1700709470. ואנו נדאג לטפל בפנייתך במיידי.    
 

באיזה כרטיסי אשראי ניתן לבצע את התשלום? 
ניתן לבצע את התשלום בטלפון באמצעות ויזה ,ישרכארט , מאסטר כארד ואמריקאן אקספרס ולאומי ויזה .   
 

כיצד יחויב כרטיס האשראי שלי?  
לאחר אישור ההזמנה ולאחר קבלת אשראי בטלפון יחויב כרטיסך בסכום הנקוב בהזמנה ע"י הספק המוכר בהתאם להסדר התשלומים שבחרת בעת ביצוע ההזמנה .    
 

האם ניתן לרכוש יותר ממוצר אחד במיכרה קבוצתית? 
ניתן לרכוש מספר פריטים, בהתאם לכמות המוצעת ולתנאים המוצעים במכירה (תשלומים, דמי טיפול, דמי משלוח וכו')    
 

מהו זמן האספקה של המוצרים?  
זמן האספקה מצויין בתחתית הדף של כל מוצר. המוצר יוצא את מחסנינו או את מחסני הספק המצויין תוך (עד)14 ימי עסקים אלא אם צויין אחרת, אך לרוב הדבר לוקח 5 ימי עסקים. איננו מחייבים את כרטיס האשראי שלך אלא עם הכנת המשלוח שלך (באותו רגע שהמשלוח מוכן, ולא קודם לכן).    
 

אם המוצר שקיבלתי אינו תקין?  
נא לידע את הספק בחשבונית וגם אותנו ולהחזיר אותו לספק באריזתו המקורית, בצירוף חשבונית קניה מקורית, תוך ציון הפגם.במידה .    
 

האם אקבל תעודת אחריות למוצר שרכשתי?  
בוודאי. תקופת האחריות נקבעת ע"י הספק המוכר ותעודת האחריות מצורפת למוצר בעת המסירה, או נשלחת לקונה בדואר. לכל בירור נוסף לגבי האחריות, ניתן להתקשר ישירות אל הספק הרלוונטי.    
 

מהי דרך המשלוח ומה העלות שלה?  
המוצרים נשלחים לפי מדיניות כל ספק וספק. דמי המשלוח שאנו גובים הם מינימליים ומבטאים את עלויות האריזה והמשלוח האמיתיות. עלות המשלוח הינה מופיעה בכל קטגוריית מחיר. במידה והנכם רוצים לחסוך את עלות המשלוח בתיאום טלפוני מראש תוכלו לאסוף מאחד הספקים בכתובת שתפורסם בכל מוצר בתחתית המפרט הטכני שם יצויין העיר בנ ניתן לאסוף את המוצר אין להגיע למקום ללא הזמנה באתר ובתיאום מראש בלבד   
 

האם אקבל חשבונית עבור הקנייה? 
בוודאי. כל מוצר שרכשת באמצעות קניון קניה טובה לישראל, מגיע היישר אליך מחנות ספציפית יחד עם חשבונית מס. במידה ולא קיבלת חשבונית עבור המוצר, ייתכן כי החשבונית נשלחת אליך בדואר. לבירור, ניתן לפנות אל החנות או הספק ממנה נרכש המוצר. פרטים אודות התקשרות לחנות ניתן למצוא בכרטיס הלקוח שלך באתר, לאחר לחיצה על מספר ההזמנה הרלוונטית.   
 

האם שירות המשלוחים מגיע לכל אזורי הארץ?  
כן, למעט לאזורים בעלי גישה מוגבלת, מטעמי בטחון. במקרה כזה, תתואם מסירה ליעד חלופי.    
 

האם אוכל לקבוע את מועד אספקת המוצר? 
אספקת המוצרים לרוכשים מבוצעת ישירות ע"י בעלי החנויות או ע"י חברות המשלוחים בחלק מהרכישות יבוצע תאום מראש, טרם הבאת המוצר. בחלק מהרכישות יגיע השליח לביתך ללא תאום מראש. במידה ולא תמצאו בבית, ישאיר השליח עבורכם מספר טלפון או פתק לסניף הדואר הקרוב לתאום לקיחת המשלוח.    
 

מהי מכירה קבוצתית או מכירה לוהטת?  
מכירה בה מוצעים מספר מוצרים או שירותים במחיר קבוע ומוזל - למספר מוגדר של קונים, בשיטת "כל הקודם זוכה". בניגוד למכירה פומבית, במכירה קבוצתית אין צורך להגיש הצעת מחיר. ברגע שהצטרפת לרשימת הקונים - הרווחת! במכירה הקבוצתית או במכירות הלוהטות כל הקונים זוכים!!! והמוצר נשלח במסגרת זמן האספקה הרשום ללא קשר עם רשימת הזוכים עדיין לא הסתיימה כל הצעה מטוםלת במיידית.   
 
מוצרים פופולריים:  
מיטות זוגיות ארונות הזזה ארונות אמבטיה ארונות מטבח ארונות נעליים שולחנות סלון ספריות לילדים מיטות ילדים פינות אוכל מיטות נוער מיטות מרופדות מיטות יחיד מיטות עם ארגז מצעים כסאות מנהלים אופניים מזרנים מזרונים במבצע מזרנים לילדים מזרנים למיטה וחצי מזרני נוער חדרי שינה ארונות לבית חדרי שינה לילדים ארונות לחדרי ילדים פינת אוכל פינות אוכל נפתחות מערכות ישיבה ספות אירוח מזנון לסלון כורסאות טלויזיה ריהוט לילדים מסלולי ריצה ריהוט גינה ומרפסת כלי עבודה וגינון מכונות שטיפה כספות מצלמות אבטחה מצלמות נסתרות מכשירי הקלטה ביטוח באינטרנט שולחנות משחק שולחנות מחשב וכתיבה אופניים לילדים גריל גז כורסאות לילדים קורקינט חשמלי בריכות לילדים אופני כושר שידות ארונות בגדים מזרני יחיד מיטה וחצי סלונים פינתיים סלונים מבד סלונים מעור ריהוט לדתיים ארונות ספרים וקודש חדרי שינה לדתיים מיטות יהודיות בהפרדה סלונים מדמוי עור ריהוט גן שולחנות טניס שולחות הוקי שולחנות סנוקר טרמפולינות  ממונעים לילדים בריכות מקררים ביטוח רכב ביטוח בריאות ביטוח חיים ביטוח משכנתא ביטוח דירה ביטוח תאונות אישיות ביטוח בריאות פרטי ביטוח מחלות קשות קרן השתלמות תוכנית חיסכון קופת גמל להשקעה הדיל היומי
מדיניות פרטיות Copyright 2004 © קנייה טובה לישראל