מבוא
1.אתר האינטרנט קניה טובה (להלן: "האתר") שפותח ומופעל ע"י קנייה טובה באינטרנט בע"מ ח.פ 513873919 , (להלן: "קניה טובה באינטרנט "),האתר משמש כקניון וירטואלי לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל , בין היתר באמצעות השתתפות במכירות השונות .
כל התמונות והאביזרים המופיעים באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח
איפה שמצויין מחיר מחירון המחירים הנ"ל אינם משקפים בהכרח את מחיר השוק. אנו ממליצים לעשות סקר שווקים טרם הגשת קנייה דרך האתר.
התשלום בכרטיסי אשראי בלבד למזמינים באמצעות משלוח.כמו כן חלק מהמוצרים שמצויין יש אפשרות לשלם במזומן באיסוף עצמי בלבד לאחר הזמנה באתר (ניתן להזמין באתר גם ללא אשראי ) .
כל המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ. לצד מחיר המוצר מופיעים גם דמי טיפול משלוח ובחלק מהמוצרים גם דמי הרכבה.
ניתן לאסוף את המוצרים הנרכשים באופן עצמאי מהספקים הרשומים לפי המצויין בכל ספק וספק במידה והספק המוכר מאפשר איסוף עצמי.
2 רשאים להשתתף במכירות בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
3. תנאי מוקדם לתוקף קנייה באתר הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה.
4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין הקניון החנות , לכל דבר ועניין.
5. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים .
6. גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים או שירותים המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך
לקבל ולנהוג לפי התקנון. לכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך מתבקש לא לעשות כל
שימוש באתר.
7.בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.
המכירות - חלק כללי
1. קניה טובה באינטרנט תאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות האתר , בדרך נוחה, קלה ומהירה, במחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים , היבואנים והקמעונאים המשווקים בישראל .
למען הבהר הדברים, אין קניה טובה באינטרנט מעורבת בעסקה שבין הספקים המוכרים את המוצרים או השירותים
לבין הקונים ,והיא אך ורק מקשרת ביניהם. אין קניה טובה באינטרנט אחראית לטיב ולאיכות המוצרים השונים והשירותים המוצעים למכירה על-ידי הספקים או היבואנים באתר, לאספקתם או לכל עניין אחר הקשור במוצרים או בשירותים הנמכרים באתר, הכל בכפוף להוראות תקנון זה.
למעט מותגי הבית של הקבוצה נטורל קומפורט,יושקו רהיטי בוטיק YOSHKO ,אופל OPAL ,אדרה ADARA ,דוידה DAVIDE שקד רהיטי ילדים,שקניה טובה עומדת מאחוריהם
2.עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג "דף מכירה" הכולל את השם המסחרי של
המותג, המוצר או השירות המוצע למכירה, מחיר המכירה (בהתאם לסוג המכירה), מפרט
המוצר, פרטי אחריות ואספקה, תנאי תשלום ופרטים רלבנטיים נוספים (להלן: "דף
המכירה").
3.במקרה בו בחר מבצע הפעולה שלא למסור את פרטי כרטיס האשראי באתר, אלא
באמצעות הטלפון, ייצור עמנו קשר טלפוני לצורך קבלת פרטי האשראי.
הפעולה תיחשב כמושלמת רק לאחר מסירת פרטי האשראי ע"י מבצע הפעולה. במקרה
כאמור, ייחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד קבלת פרטי האשראי ואישור העסקה
ע"י חברת כרטיסי האשראי. יובהר ויודגש כי היה ומבצע הפעולה בחר באפשרות לפיה
נציג האתר ייצור עמו קשר טלפוני לצורך קבלת פרטי האשראי, והלקוח לא השיב
לפניה הטלפונית ו/או לדואר האלקטרוני של קנייה טובה בתוך 7 ימים ממועד הפניה,
תהיה קנייה טובה זכאית לבטל את ההזמנה.
מחסור במלאי:
קניה טובה לישראל עושה כל שביכולתה כדי לוודא, שהמוצר המוצג על-ידי הספק המוכר אותו יימצא ברשותו של אותו ספק,
או כי מציע השירות המוצג באתר מסוגל להעניקו.
עם זאת, עלול להיווצר מצב, ובו לאחר תום הליך המכירה, יתברר כי המוצר חסר מן המלאי של הספק או כי השירות איננו זמין. במצב כזה, רשאים קניה טובה לישראל ו/או הספק לבטל את המכירה ולהשיב לקונה את כספו אם בוצע תשלום בפועל, כל זאת בהודעה שתיעשה באמצעות הטלפון או באמצעות הדואר האלקטרוני של הקונה.
הספק רשאי להציע לקונה מוצר/שירות חלופי, הדומה בתכונותיו ובמחירו למוצר שנקנה, בפנייה ישירה לקונה
באמצעות הטלפון או הדואר האלקטרוני שלו. במידה ואין הקונה מעונין במוצר/בשירות החלופי, קמה לו הזכות
לסרב לקבלו. במקרה כזה, תבוטל הזמנת המוצר/השירות וכספו של הקונה, ככל ששולם, יוחזר לו.
בוטלה המכירה או סופק לקונה מוצר/שירות חלופי כאמור, לא תהא לקניה טובה כל אחריות לכל נזק שהוא
שנגרם לקונה או לאחר, ולקונה לא תהא כל עילה ו/או טענה כלפי קניה טובה לישראל בגין הקנייהבמכירה או ביטולה,
ובכלל זה בגין רכישת מוצר/שירות במחיר גבוה יותר ו/או בגין אובדן רווחים ו/או בגין כל נזק אחר, ישיר או עקיף,
1. עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג " דף מכירה" , דף המכירה כולל את שם המוצר או השירות המוצע למכירה, מחיר מחירון של המוצר או השירות המוצע למכירה כפי שנמסר לחנות מהחברה , ואת מחיר המכירה ( להלן: דף המכירה)
2. פרטים מלאים לכל מוצר ניתן לראות ע"י הקשה על שורת המוצר בדף המכירה כפי שיופיע בחנות.
שיטות המכירה באתר קניה טובה באינטרנט
א.החל מינואר 2014 כל המכירות עברו למכירות רגילות
מוצרים נבחרים במחיר סיטונאי , המחיר במכירה קבוצתית הינו קבוע וסופי . כמות הפריטים תקבע בהתאם למספר המציעים ובכל מקרה לא יותר מהכמות המוצעת , כל הצעה זוכה ומטופלת באופן מיידי ללא קשר לכמות שנשארה לפי פרסומי האתר .
המחיר הינו כולל מע"מ במידה וחל תשלום מע"מ עפ"י כל דין, אלא אם צויין מפורשות אחרת .
ב.רגילה
במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש.
הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :
1. החנות מציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
2. במכירה רגילה רשאי כל משתתף לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות עצמו או באמצעות השארת הפרטים במענה טלפוני של החנות , כפי שיפורסם.
3. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העיסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה.
ג.מכירות אישיות(מכירה אישית -מכרז)
מתאריך 01.01.2013 הופסקו המכירות האישיות באתר. ככל שקיימים ברשת קישורים המאפשרים ביצוע הזמנה במכירה אישית הרי שההזמנות לא תתקבלנה ומערכת קנייה טובה לישראל תבטל אותן מול הלקוח ללא חיוב הלקוח.
ט.ל.ח
אופן ההשתתפות במכירות
1. לאחר השלמת הליך ההרשמה יבחר כל לקוח שם משתמש וסיסמא ,לאחר בחירת שם
משתמש וסיסמא , יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מס' טלפון , מספר כרטיס אשראי תאריך לידה וכד'.
2. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה , לאחר מילוי כל הפרטים הופך
הקונה ל"מבצע פעולה" .
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות ,ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדוייק.
3. מיד לאחר ביצוע ההזמנה יבצע הספק בדיקה של פרטי כרטיס האשראי (במידה והמוצר הוזמן עם אשראי )ועם אישור
ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העיסקה אושרה .
4. לאחר אישור העיסקה , המכירה תירשם במחשבי הספק המוכר וניתן יהיה לראות את פרטי
העיסקה בקישור "כרטיס לקוח" בחנות, תוך 24 שעות.
5. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס
האשראי , לאחר אישור העיסקה ע"י חברות האשראי.
6. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העיסקה במחשבי החנות יהוו ראיה חלוטה
לנכונות הפעולות.
7. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים
ואזרחיים.
8. . במקרה בו לא אושרה העיסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה
ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החנות המספקת
לצורך הסדרת אישור העיסקה עם חברות האשראי .
במקרה כאמור , יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העיסקה ע"י חברות כרטיסי האשראי .
לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העיסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העיסקה ע"י חברות האשראי , יראו החנות ו/או הספקים את העיסקה כמבוטלת .
9. בעלי קניה טובה לישראל והוא קווי תקשורת לישראל י והוא הספק יציגו בחנות פרטים בדבר המוצר ו/או השירות , מחירו, תעודת אחריות , זמן אספקה וכד' .
10. לפרטים נוספים ובירורים , ניתן לפנות ישירות לחברתינו בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו בחנות.
או לטלפון של הספק שיופיע בדף המוצר.
ביטול הצעות
1. בשל שיטת המכירה הנהוגה בחנות לא ניתן לבטל או לשנות את ההצעה במהלך המכירה
ולפני מועד סגירתה .
2. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן: החוק).
3. ניתן לבטל רכישת מוצר עד 14 יום , הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות . למעט חלק מהמוצרים בריהוט שמיוצרים בהתאם להזמנת הלקוח ולכן ניתן לבטלם עד 48 שעות בלבד מאישור ההזמנה.
4. במקרה של ביטול עיסקה כל עוד לא סופק המוצר הלקוח לא יחוייב בדמי ביטול למעט רהיטים שיוצרו על בסיס הזמנה מיוחדת .
5. אם סופק המוצר לקונה , חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני החברה או הספק, על הלקוח .
מוסכם כי הלקוח יחזיר את הנכס באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא כולל חשבונית המקור.
6. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את הנכס, וזאת במידה והנכס נשוא העיסקה נשלח זה מכבר .
7. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהחברה או הספק נתנו את הסכמתם מראש .
8. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
8.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
8.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
8.3 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
8.4 במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
9. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
10. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאים החנות או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .
החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי .
אספקת המוצרים
1. החנות ואו הספק לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר ,אלא אם צויין מפורשות אחרת.
2. החנות ואו הספק יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה או בהתאם לנוהל פתיחת מכשירי חשמל ע"י טכנאי של החברה וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי .
קניה טובה לישראל והוא הספק לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב יחרום
ונזקי טבע.
2.2 שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
2.3 כל סיבה שאינן בשליטת החברה.
3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .
4. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי
עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.
דמי משלוח
1. דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח בנפרד במועד האספקה או במסגרת התשלום בגין המוצר.
2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון
3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף .
4. מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח בתנאי שהספק המוכר מאפשר איסוף עצמי.
שירות לקוחות
1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר , אחריות וכיוצ"ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם הספקים השונים .
2. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו , ניתן לפנות אל שם החברה
03-9222451 בשעות הפעילות או באמצעות המייל sales@ktl.co.il
נא לציין מס' טלפון בעת משלוח הEMAIL ומספר הזמנה עם בוצעה
3. נציגי החברה ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.
אבטחת מידע פרטיות בחנות
1. החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור , ככל האפשר על סודיות המידע .
העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL .
2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן . במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון , החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא , עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו , אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
3. ההחברה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול
האתר בלבד , ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה .
כללי
1. הנהלת קניה טובה באינטרנט שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי התקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי .
מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.
2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות או הספק.
3. החנויות המופיעות באתר אינן בבעלות החנות ואינן מופעלות על ידי האתר , החנויות נמצאות באחריות הבלעדית של בעלי החברה או הספקים, אלא אם נכתב אחרת . כל מידע ומיצג המוצג באתר לגבי החנויות והמוצרים , בין אם במכירה ישירה ובין אם במכירה פומבית או קבוצתית, טיבם ואיכותם נמסרו ע"י הספקים ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה של האחרונים .
4. החנות אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית .
יחד עם זאת החנות אינה מתחייבת כי הקישורית (LINK) בכל קישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל .
5. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר לרבות ברכישה במסגרת הליך המככירה הפומבית , שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא , לבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא , שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה.
6. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו
תחול על הלקוח ועל חשבונו.
7. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות
האתר , אלא אם נכתב אחרת .
8. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה
מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה .
9. אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
10. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות .
11. נפלה טעות בתיאור המוצר , לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.
אמינות
1. החנות מודעת לרגישות הכרוכה בהפעלתו של אתר מכירות פומביות באתר האינטרנט ,
ועל כן מקפידה החנות לנהל את האתר בזהירות , מיומנות, ובאופן מבוקר.
2. קיים איסור מפורש של כל גורם מטעם החנות , או הקשור עימה לקחת חלק במכרזים .
עובדי החברה וספקי החברה אף חתומים על מסמך האוסר עליהם מפורשות לבצע רכישות במסגרת האתר.
3. קיים תיעוד מלא של כל מכירה המתבצעת באתר לרבות של כל ההצעות המתקבלות
סמכות עניינית לשיפוט:
בכל מקרה של חילוקי דעות לעניין תקנון זה , יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל,
ויתבררו במידת הצורך, בבתי המשפט המוסמכים של בתי המשפט במחוזות תל-אביב או מרכז.
לקוחות יקרים,בהתאם להוראות חוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני כולל סוללות,תשע"ב
ניתן למסור לנו במועד המכירה או במועד אספקת המוצר החדש שתרכשו באתרינו,את הציוד הישן הדומה לציוד שאתם רוכשים,ושהינו במשקל או בכמות הדומים לציוד הנמכר.וזאת ללא כל תשלום או תמורה אחרת
ובתנאי שמדובר בציוד חשמלי ואלקטרוני שהחוק חל עליו.ושהציוד שפינויו מבוקש אינו מזיק.